Geen producten (0)

Bestellen, betalen, leveren. Hoe werkt het?

In het kort:

1. Je plaatst een bestelling via onze website waarbij je tijdens het bestellen kan kiezen welke leveringsmethode en welke betalingsmethode je wil gebruiken. De methode die je kiest kan eventueel bijkomende kosten met zich meebrengen. Een overzicht daarvan vind je hier.

2. Wij bevestigen de bestelling per automatische e-mail met een bestel kenmerk + alle nodige info voor het uitvoeren van de betaling, mocht je gekozen hebben voor betaling via bankoverschrijving.

3. Als je niet direct tijdens het bestellen hebt betaald, dan doe je de betaling via je eigen bank en vermeldt daarbij het bestelkenmerk in de vrije mededeling. Heb je al betaald tijdens het bestellen, met Bancontact of Ideal, dan hoef je enkel nog even te wachten en je mail goed in de gaten te houden.

4. Na ontvangst van je betaling, verwerken we de bestelling. Op het moment dat we met de verwerking van je bestelling beginnen krijg je daarvan een automatische mail toegestuurd.

5. Na verzending van het pakket krijg je nog een tweede automatische mail, zodat je weet dat je zending onderweg is. Let goed op of het pakket binnen de vooropgestelde termijn geleverd wordt. Is het niet op tijd binnen, contacteer ons dan zo snel mogelijk zodat we kunnen opzoeken waar het zit.

Leveringen in België duren 1-2 werkdagen
in Nederland, Luxemburg en Duitsland: 1 tot 3 werkdagen
in Denemarken, Ierland en Zweden: 3 tot 5 werkdagen
in andere EU-landen: 4 tot 7 werkdagen 

6. Je ontvangt je pakje en controleert de inhoud meteen zodat je, indien er iets niet zou kloppen, ons direct kan verwittigen. 

 

Meer gedetailleerde uitleg vind je in onze leveringsvoorwaarden.

Facebook Pinterest Twitter Googleplus